Lars Larsen.

Lars Larsen slået af Amalie Szigethys romance

Mange danskere søger på Jysk og Lars Larsen

SEJS-SVEJBÆK Statistikken er gjort op over sidste års mest søgte erhvervsprofiler og virksomheder hos søgetjenesten Proff.

Lars Larsens Jysk er nummer tre på listen over virksomheder, og på listen over mest søgte erhvervsprofiler på nettet i 2016 finder man et ubeskrevet blad, der ikke er kendt for sine meritter i dansk erhvervsliv.

Mikkel Skelskov er blevet kendt på sit romantiske forhold med realitypersonligheden Amalie Szigethy, som han fik et barn med i 2016.

- Historien om deres forhold var omgærdet af mystik, og det viste sig faktisk, at de havde løjet om deres romance til medierne. Dette forhold kombineret med en række historier om tvivlsom drift af en natklub har resulteret i, at Mikkel Skelskov er årets mest søgte erhvervsprofil foran etablerede navne som Jesper Buch, Johan Bülow og Lars Larsen, siger kommunikationschef Kristoffer Apollo fra Eniro Danmark, der står bag Proff.

En anden ny på listen er iværksætter og administrerende direktør Birgit Aaby, der har opbygget rengøringsvirksomheden Combi Service og er kendt som Danmarks første kvindelige fodbolddirektør i Lyngby Boldklub.

Grunden til hendes entre på listen skyldes muligvis, at hun i efteråret var en af løverne i DRs iværksætterprogram »Løvens Hule«.

Jysk indtager tredjepladsen over mest søgte virksomheder på Proff.

Kun Rema 1000 og Lego er foran Jysk på listen, hvor Novo Nordisk, Meny, Bestseller og Mærsk også er med.