BSV får Birch på trøjen

Mathias Hove Andersen 

Birch Ejendomme opgraderer engagementet i Bjerringbro-Silkeborg og bliver Co-hovedsponsor

HÅNDBOLD Når Bjerringbro-Silkeborg onsdag aften tørner sammen med Lemvig-Thyborøn i Jysk Arena, vil der være et nyt element på hjemmeholdets trøjer.

Birch Ejendomme har nemlig tegnet et større sponsorat med det lokale håndboldflagskib, der betyder, at virksomhedens logo fremover kommer til at pryde BSV-trøjerne, sammen med Grundfos, Jyske Bank og Jysk.

- Vi er stolte af, at Birch Ejendomme ser værdien i en udvidelse af samarbejdet. Vi har over de senere år opbygget et godt og tæt samarbejde med Birch Ejendomme. Den nye aftale er med til at styrke vores fundament yderligere, siger Jesper Schou, der er administrerende direktør i Bjerringbro-Silkeborg.

Birch Ejendomme, der er en familieejet udviklings-, bygge- og udlejningsvirksomhed fra 2010, har hovedsæde i Silkeborg, hvor den største bygge- og udlejningsaktivitet også finder sted.

- Vi er meget stolte af den nye aftale, vi har indgået med Bjerringbro-Silkeborg, og vi ser meget frem til et endnu tættere samarbejde, som startede tilbage i 2015, fortæller direktør René Birch, der ser BSV som en god platform for virksomheden.

- BSV er et stærkt brand, hvor vi har mulighed for at få god synlighed i det midt- og østjyske, hvor vi har vores lejemål. Ved at øge vores engagement, så vil vi samtidig vise, at vi bakker op om, der skal være tophåndbold i Bjerringbro-Silkeborg, uddyber han.

Birch Ejendomme vil sammen med Jysk være Co-hovedsponsor. BSV håber snarest, at man kan præsentere ny buksesponsor og dermed den tredje Co-hovedsponsor.