Egentlig skulle det blot have været nogle få timer om ugen i et sabbatår, men i dag står 22-årige Therese Schøler i spidsen for Circle K på Nordre Ringvej
SILKEBORG - Det er megafedt. Jeg er vild med det.
Ordene kommer prompte og med et stort og varmt smil, da Therese Schøler bliver bedt om at sætte ord på, hvordan det er at være daglig leder på servicestationen Circle K på Nordre Ringvej i Silkeborg.
Hun kommer fra Søften, og det var her, hun oprindeligt blev ansat hos Cirkle K. Dengang med otte timers vagt om ugen, hvilket dog hurtigt blev ændret.
- Jeg havde næsten altid mere end otte timer, og det var superfedt. Jeg havde egentlig regnet med, at jeg kun skulle være der i et sabbatår, men da min chef spurgte, om det ikke var noget for mig at satse på en uddannelse som butikschef i Circle K, fik jeg travlt med at søge plads, siger Therese.
Siden blev hun og uddannelsen overhalet indenom af en pandemi, så først for nylig er hun påbegyndt uddannelsen, som hun tager sideløbende med arbejdet som daglig leder hos Circle K på Nordre Ringvej.
Vi har et fantastisk hold
- Jeg er ansat som souschef, men mit arbejde svarer til en butikschefs. Så man kan sige, at jeg arbejder på at få papir på, at jeg må kalde mig butikschef, siger Therese og smiler.
Hun bor i Risskov og tager dagligt turen frem og tilbage til Silkeborg. En oplevelse, hun hver dag ser frem til.
- Jeg elsker at køre herud. Vi har et fantastisk hold af gode medarbejdere og har altid en masse bolde i luften og en masse nye tiltag, vi gerne vil afprøve. Jeg er vild med det ansvar, der følger med, og synes, det er meget spændende at få mulighed for at optimere driften og kundetilfredsheden, siger hun, der netop har budt de første kunder velkommen til en ny vaskehal.
Kundernes foretrukne valg
Den giver blandt andet kunderne mulighed for at købe bilvask på abonnement, den er udstyret med den nyeste teknik, der giver miljømæssige besparelser og »lysshow« under vasken.
- Vi vil gerne være kundernes foretrukne valg, når de er på farten. Vi arbejder med begrebet »make it easy«. Det skal være let og hurtigt at være kunde, siger Therese.
Det gælder også når det handler om at tanke brændstof på bilen, hvor Circle K via en app giver kunderne mulighed for at blive registreret og betale gennem nummerpladegenkendelse.
Vi er det bedste sted
- Vi forsøger at tage højde for, at mange kunder har travlt. Nu gør vi det hurtigere at tanke og vaske, når de vælger os. Og så kan det jo være, at de bruger den ekstra tid til at købe en kop kaffe i butikken, siger Therese, der sammen med sit personale gør meget ud af den daglige relation til kunderne.
- En del af kunderne kigger ind for lige at sige hej, og efterhånden lærer vi også kundernes rutiner. Så vi ved, hvornår de er sent på den om morgenen, eller når de har fået tidligere fri. Det betyder meget for os, at vi har den forståelse og fornemmelse for vores kunder, og vi håber, at de også synes, at vi er det bedste sted, når de skal tanke og handle, siger Therese Schøler.
Therese har styr på tanken
AF PETER BRUVIK-HANSENEgentlig skulle det blot have været nogle få timer om ugen i et sabbatår, men i dag står 22-årige Therese Schøler i spidsen for Circle K på Nordre Ringvej
SILKEBORG - Det er megafedt. Jeg er vild med det.
Ordene kommer prompte og med et stort og varmt smil, da Therese Schøler bliver bedt om at sætte ord på, hvordan det er at være daglig leder på servicestationen Circle K på Nordre Ringvej i Silkeborg.
Hun kommer fra Søften, og det var her, hun oprindeligt blev ansat hos Cirkle K. Dengang med otte timers vagt om ugen, hvilket dog hurtigt blev ændret.
- Jeg havde næsten altid mere end otte timer, og det var superfedt. Jeg havde egentlig regnet med, at jeg kun skulle være der i et sabbatår, men da min chef spurgte, om det ikke var noget for mig at satse på en uddannelse som butikschef i Circle K, fik jeg travlt med at søge plads, siger Therese.
Siden blev hun og uddannelsen overhalet indenom af en pandemi, så først for nylig er hun påbegyndt uddannelsen, som hun tager sideløbende med arbejdet som daglig leder hos Circle K på Nordre Ringvej.
Vi har et fantastisk hold
- Jeg er ansat som souschef, men mit arbejde svarer til en butikschefs. Så man kan sige, at jeg arbejder på at få papir på, at jeg må kalde mig butikschef, siger Therese og smiler.
Hun bor i Risskov og tager dagligt turen frem og tilbage til Silkeborg. En oplevelse, hun hver dag ser frem til.
- Jeg elsker at køre herud. Vi har et fantastisk hold af gode medarbejdere og har altid en masse bolde i luften og en masse nye tiltag, vi gerne vil afprøve. Jeg er vild med det ansvar, der følger med, og synes, det er meget spændende at få mulighed for at optimere driften og kundetilfredsheden, siger hun, der netop har budt de første kunder velkommen til en ny vaskehal.
Kundernes foretrukne valg
Den giver blandt andet kunderne mulighed for at købe bilvask på abonnement, den er udstyret med den nyeste teknik, der giver miljømæssige besparelser og »lysshow« under vasken.
- Vi vil gerne være kundernes foretrukne valg, når de er på farten. Vi arbejder med begrebet »make it easy«. Det skal være let og hurtigt at være kunde, siger Therese.
Det gælder også når det handler om at tanke brændstof på bilen, hvor Circle K via en app giver kunderne mulighed for at blive registreret og betale gennem nummerpladegenkendelse.
Vi er det bedste sted
- Vi forsøger at tage højde for, at mange kunder har travlt. Nu gør vi det hurtigere at tanke og vaske, når de vælger os. Og så kan det jo være, at de bruger den ekstra tid til at købe en kop kaffe i butikken, siger Therese, der sammen med sit personale gør meget ud af den daglige relation til kunderne.
- En del af kunderne kigger ind for lige at sige hej, og efterhånden lærer vi også kundernes rutiner. Så vi ved, hvornår de er sent på den om morgenen, eller når de har fået tidligere fri. Det betyder meget for os, at vi har den forståelse og fornemmelse for vores kunder, og vi håber, at de også synes, at vi er det bedste sted, når de skal tanke og handle, siger Therese Schøler.